Kwaliteit en klanttevredenheid

Onderwijs dat werkt in de praktijk
Bij ROC Midden Nederland staan kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Ons onderwijs sluit naadloos aan op de praktijk en wordt gegeven door ervaren docenten. Samen met bedrijven ontwikkelen we maatwerkopleidingen die perfect aansluiten bij de talenten en behoeften van hun medewerkers. Dit blijkt uit de erkenning door Cedeo en onze certificering volgens de ISO-norm 9001:2015.

25 jaar erkenning van Cedeo

De Cedeo-erkenning voor mbo voor professionals is verlengd tot april 2027. We hebben deze erkenning sinds 2000 en zijn daarmee ruim 25 jaar Cedeo-erkend. Elke 2 jaar wordt het onderzoek naar de werkgeverstevredenheid opnieuw uitgevoerd. 

Uit onderzoek onder opdrachtgevers blijkt dat onze dienstverlening als flexibel, klantgericht en resultaatgericht wordt ervaren. Sterke punten zijn onder andere:

  • Persoonlijk contact en prettige communicatie
  • Maatwerkoplossingen afgestemd op de klant
  • Vlotte en concrete samenwerking
  • Actieve betrokkenheid bij opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers bevelen ROC Midden Nederland dan ook graag aan bij anderen. De manier waarop wij contact onderhouden en meedenken met bedrijven wordt bijzonder gewaardeerd.

Logo Cedeo-erkend bedrijfsopleidingen maatwerk

Ervaringen van onze opdrachtgevers

Volgens het Cedeo-rapport scoren we hoog op betrokkenheid, uitvoering en bereikbaarheid. Enkele reacties van onze opdrachtgevers:

  • ‘Ze denken mee en bieden heel veel services aan om opleidingen te verbeteren ook in praktische zin.’
  • 'De docenten zijn door de wol geverfd. Ze laten vanuit hun praktijkervaring de fijne kneepjes van het vak zien.'
  • ‘Het onderwijs is interactief en praktijkgericht genoeg. Superkwaliteit!’
  • ‘De lijnen zijn kort. Er zijn een paar vaste contactpersonen die onderling goed overleggen.’

Meer weten over Cedeo? Ga naar de website van Cedeo.

ISO-norm 9001:2015

SO 9001:2015: Kwaliteit gegarandeerd
Mbo voor professionals voldoet aan de ISO-norm 9001:2015. Dit betekent dat onze processen kwalitatief hoogwaardig zijn en continu worden verbeterd. De nieuwe normen zorgen voor een betere aansluiting op de strategie van organisaties en een sterke verankering in de bedrijfsvoering.

Belangrijkste nieuwe pijlers van deze norm:

  1. Stakeholders identificeren en een duurzame win-win relatie ontwikkelen
  2. Risicomanagement gebruiken om processen te verbeteren
  3. Input en output definiëren, meten en continue verbetering van processen
  4. Kwaliteitshandboek eenvoudig en geïntegreerd
  5. Documentatie  
  6. Leiderschap en de verantwoordelijkheid van de directie
  7. De werkplek en werkomgeving continu verbeteren 

Dankzij deze kwaliteitsstandaarden zorgen wij voor onderwijs dat niet alleen voldoet aan de eisen van vandaag, maar ook toekomstbestendig is.

Wil je meer weten over onze aanpak en mogelijkheden? Neem contact met ons op en ontdek wat ROC Midden Nederland voor jouw organisatie kan betekenen.

Logo ISO 9001 Bureau veritas certification

Gerelateerde onderwerpen